loader image
سیــــمرغ‌، نمــــاد امنـــیتــــ و اطمینانــــــ
ارسال گل و گیاه با شیوه هوایی

ارسال گل و گیاه با شیوه هوایی

ارسال گل و موجود زنده با هر روشی قابل انجام نیست. چرا که این مرسولات جزو مرسولات حساس هستند و نمی توان با هر شیوه ای آنها را ارسال کرد. بهترین روش برای ارسال گل و گیاه شیوه باربری است. بین باربری ها هم پیشنهاد ما به شما باربری هوایی است. در شیوه هوایی مرسولات با دقت و سرعت بالا ارسال می شوند.

ارسال بین شهری گل و گیاه

ارسال هوایی گل و گیاه تنها برای مقاصد خارج از شهر قابل  انجام است. البته این را هم در نظر داشته باشید شهر مقصد شما باید دارای فرودگاه باشد. مورد دوم بزرگترین عیب ارسال هوایی محسوب می شود. در بیشتر کشورهای دنیا ارسال گل فقط با هواپیما صورت می پذیرد. گلها به خاطر حساسیت بالایی که دارند بهتر است که در سریعترین زمان ممکن به مقصد برسند.

ارسال گل با گلدان

حمل گل با گلدان یکی از ارسال های سخت محسوب می شود. چرا که احتمال ریختن خاک و خارج شدن ریشه از آن بسیار زیاد است. اما در روش ارسال ایمن این مشکل به راحتی حل شده است و گیاهان شما به سلامت به مقصد خواهند رسید.

بهترین روش های حمل گل و گیاه

اگر قصد ارسال بین شهری دارید بهترین شیوه ارسال هوایی است. چرا که با این شیوه، گیاهان در سریعترین زمان به مقصد خواهند رسید. اما در این روش نمی توان به تمام شهر ها ارسال انجام داد. فقط می توان از شهرهای دارای فرودگاه به شهرهای دارای فرودگاه بار فرستاد. همچنین حمل گل و گیاه به شهرهای همجوار نیز انجام نمی شود. حتی اگر آن دو شهر فرودگاه داشته باشند.

برای ارسال بین شهری می توانید از روش های زمینی و ریلی هم استفاده کنید. در روش ریلی سرعت ارسال کمتر است. اما به بیشتر شهرها می توان گل و گیاه فرستاد. البته توجه داشته باشید که در شیوه ریلی هم هر دو شهر باید دارای خط راه آهن باشند. در شیوه جاده ای هم می توان به تمام شهر ها ارسال داشت. اما در این روش احتمال آسیب دیدن گیاهان بیشتر از دیگر شیوه ها است. پس روش ایمنی برای ارسال گل و گیاه محسوب نمی شود.

ارسال گیاه درون شهری

در حمل و نقل های درون شهری هم بهترین شیوه ارسال گل ؛ پیک دورن شهری است. پیک های درون شهری در بهترین حالت و سریعترین زمان گیاهان شما را ارسال خواهند کرد.

حمل گیاهان با پست

شرکت پست از دریافت هرگونه موجود زنده و گیاه خودداری می کند. حمل موجودات زنده فقط از طریق باربری ها انجام می شود که بهترین روش ارسال با هواپیما است.


برای ارسال هوایی گل و گیاه می توانید با شماره های ما در تماس باشید. همچنین با نصب اپلیکیشن ایرباکس می توانید سفارش خودتان را به صورت آنلاین ثبت کنید.

نوشتهٔ پیشین
ارسال بسته و کالای شکستنی
نوشتهٔ بعدی
مقایسه ارسال جاده ای و زمینی با ارسال هوایی ؟

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

4 × 3 =

فهرست