loader image
سیــــمرغ‌، نمــــاد امنـــیتــــ و اطمینانــــــ
ارسال بار به چابهار با هواپیما - ارسال هوایی از چابهار

ارسال بار به چابهار با هواپیما – ارسال هوایی از چابهار

سریعترین روش ارسال بار به چابهار روش ارسال هوایی است. در روش ارسال با هواپیما ؛ بارهای شما در مبدا جمع آوری و به فرودگاه فرستاده می شود. پس از رسیدن بار به فرودگاه اگر نیاز به بسته بندی بود کالاها در همانجا بسته بندی می شوند. سپس مرسولات با اولین پرواز به چابهار فرستاده می شود. در روش هوایی مرسولات شما در کمتر از 24 ساعت در مقصد خواهد بود.

به این نکته هم توجه داشته باشید که از همه شهرها به چابهار پرواز وجود ندارد. یا حتی برعکس، از چابهار به تمام شهرها نیز پرواز وجود ندارد.

برای اطلاع از پرواز های مستقیم به چابهار و یا بالعکس با ما تماس بگیرید یا به صفحه اطلاعات پرواز فرودگاه های کشور مراجعه فرمایید. آدرس این صفحه از طریق دکمه زیر در دسترس خواهد بود.

اطلاعات پرواز

برای ارسال بار هوایی به چابهار از تمام شهر ها باید به دو روش زیر عمل کرد:

  1. مستقیم: شهر هایی که به صورت مستقیم به این شهرستان پرواز دارند.
  2. غیر مستقیم: در شهر هایی که قابلیت پرواز مستقیم به چابهار را ندارند می بایست این روش  انتخاب شود. در این روش مرسولات از شهر مبدا به شهرهایی که به سمت چابهار پرواز دارند ارسال می شود. سپس با رسیدن به شهر مورد نظر مرسوله از آنجا به سمت چابهار ارسال می شود. این روش با وجود چند مرحله بودن بازهم از روش های ارسال دیگر سریعتر خواهد بود. از معایب روش غیر مستقیم می توان به هزینه بر بودن آن اشاره داشت.

ارسال بار هوایی به چابهار از تهران و فرودگاه مهرآباد

اگر قصد داشتید از فرودگاه مهرآباد به شهرستان چابهار ارسال هوایی داشته باشید می توانید با شماره های ما تماس بگیرید. ما در تمام مراحل پست هوایی شما را راهنمایی خواهیم کرد. بیشتر مراحل کار نیز توسط نیروهای با تجربه ما انجام می شود.

از طریق صفحه ثبت سفارش آنلاین نیز می توانید بدون تماس تلفنی و حضور در فرودگاه مهرآباد بسته ها و مرسولات خود را به چابهار بفرستید.

تمام روش های پست هوایی به این شهر در پایین و انتهای این مطلب توضیح داده شده است.


روش های ارسال هوایی با سیمرغ آبی

نصب اپلیکیشن

با نصب اپلیکیشن AIRBOX کوتاه ترین راه ارتباطی با سیمرغ آبی را دراختیار دارید. این اپلیکیشن را روی گوشی خود نصب کنید و دیگر نگران ارسال بارهای خود نباشید.

نصب اپلیکیشن ایرباکس

ثبت آنلاین

از طریق وب سایت سیمرغ آبی می توانید به راحتی و در سریعترین زمان سفارش خود را ثبت کنید. وارد صفحه ثبت سفارش آنلاین شوید و بسته خود را ارسال کنید.

ثبت آنلاین

تماس تلفنی و مراجعه حضوری

مراکز تماس و مشاوران ما در تمام ساعات روز آماده خدمت رسانی و پاسخگویی به شما عزیزان هستند. از طریق دکمه زیر با مراکز تماس ما در ارتباط باشید.

تماس با ما


فرستادن بار به چابهار بدون محدودیت وزنی و ابعادی

برای اینکه بتوانید به بدون محدودیت وزنی و ابعادی به چابهار بار ارسال کنید بهتر است با شماره های ما در پایین وب سایت تماس بگیرید.

, ,
نوشتهٔ پیشین
حمل بار هوایی به عسلویه – پست هوایی بار از عسلویه
نوشتهٔ بعدی
ارسال بار با هواپیما بدون محدودیت وزن و ابعاد

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

1 × 4 =

فهرست