loader image
سیــــمرغ‌، نمــــاد امنـــیتــــ و اطمینانــــــ
خدمات ارسال هوایی بار از بازار بزرگ تهران

ارسال بار از بازار تهران

در طول هفته و در طول روز حجم بالایی از محمولات از بازار تهران ارسال می شود که هر کدام مقصد بخصوصی دارند. ارسال از بازار تهران معمولا به صورت عمده بار انجام می گیرد. حجم و وزن در این ارسالها بسیار بالا است. این امر به خاطر این است که بسیار از تولیدی ها و پخش در این محل داد و ستد می کنند. همچنین میزان معاملات اقتصادی و کالایی در این محل بسیار زیاد است. خدمات بار هوایی سیمرغ آبی آماده خدمت رسانی به کسب و کارهای بازار بزرگ است.

ما آماده انجام ارسال هوایی از بازار تهران به تمام فردگاه های ایران هستیم. اگر مقصد شما شهر های دارای فرودگاه است بسته های شما در سریعترین زمان به مقصد خواهد رسید. کالاهای شما به صورت عمده بار و یا خرده بار از بازار بزرگ تهران توسط ما ارسال خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.

نحوه ثبت ارسال هوایی از بازار تهران

مرسولات شما با 4 راه مختلف و به صورت هوایی ارسال خواهد شد:

راه هایی مانند نصب اپلیکیشن ایرباکس ، ثبت آنلاین سفارش از وبسایت ، تماس تلفنی و مراجعه حضوری به دفتر ما در فرودگاه مهرآباد. همه این راه ها برای راحتی شما آماده شده است.

  • با نصب اپلیکیشن و یا ثبت آنلاین نیازی به مراجعه حضوری در فرودگاه نخواهید داشت. پس از ثبت سفارش آنلاین تمام مراحل توسط ما انجام خواهد شد. بسته ها و بار ها از محل کسب شما جمع آوری و راهی مقصد می شوند.
  • به صورت تلفنی هم می توانید محمولات خود را ارسال کنید. با شماره های ما تماس حاصل فرمایید و سفارشتان را ثبت کنید. ما تمام مراحل را انجام خواهیم داد. محمولات شما از محل کسب جمع آوری و به شهر مقصد فرستاده می شود.
  • در روش مراجعه حضوری می بایست شخصا به فرودگاه تشریف بیاورید و یا بسته خود را به فرودگاه بفرستید. پس از آن بارنامه برایتان صادر شده و بسته به مقصد ارسال می شود.

جمع آوری کالا در بازار تهران رایگان است. پس نیازی نیست که شخصا به فرودگاه مهرآباد تشریف بیاورید. ما در به صرفه ترین و سریعترین حالت بسته های شما از بازار تهران ارسال خواهیم کرد.

یکی از مزیت های دیگر ارسال هوایی از بازار تهران این است که: شما بدون محدودیت وزنی و ابعادی می توانید بار و محمولاتتان ارسال کنید. بار شما از بزرگترین تا سنگین ترین آن فرستاده خواهد شد.

ارسال هوایی تا مقصد چه مدت طول می کشد ؟

این موضوع بستگی به شهر مقصد ، ساعت ثبت سفارش و دیگر عوامل دارد. اما معمولا مرسولات کمتر از 24 ساعت به مقصد خواهند رسید.

تحویل بار در مقصد به چه شکل است ؟

وقتی بار از بازار تهران فرستاده شد می توانید انتخاب کنید که محوله در محل به گیرنده تحویل داده شود یا اینکه گیرنده به صورت حضوری ؛ مرسوله را در فرودگاه دریافت می کند. انتخاب نحوه تحویل به گیرنده بر عهده فرستنده است.

همکاری در ارسال سیمرغ آبی با کسبه بازار تهران

اگر از کسبه بازار تهران هستید و ارسال های شما به شهرهای دیگر زیاد است می توانید با یک قرار داد همکاری از تخفیفات ما در ارسال استفاده بهره مند شوید. محاسبه هزینه با طرف های قرار داد ما با تخفیف انجام می شود.

نوشتهٔ پیشین
ارسال پوشاک و لباس به تمام فرودگاه ها
نوشتهٔ بعدی
آب چسب مناسب ترین چسب در بسته بندی و ارسال

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

2 − یک =

فهرست